"mysig" söndag

LÄRDE MIG GÖRA DEMHÄR IDAG.. tro migdet e svårt :D hahahah


Och är det inte respekt att MITT NAMN står på kvittona? hahaaahh :D


Det står 4-Arnela hahahah keeedd

Runt kl 4 får jag ett sms av Martina:

När jag slutat så drar jag hem och hämtar handdukar & bikini till dig och mig sen drar du inte hem utan möter mig i stan när du slutat så drar vi och nattbadar :D sen hem :D<3 PÅ STRANDEN

Jag var riktigt FÖR det runt den riden, men när det började åska och mina ben började strejka runt 10-tiden kände jag inte för det :( men vi har hela sommaren på oss :D hahahahahahah

så vi kör på plan A: Nu ska martina komma över och vi ska röka pipa. :)

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0