Surpriiiise chicken

Vi överraskade min älskade derya så mkt. Du trodde inte jag älskade dig SÅ mkt (A) erkänn?
Nu är derya 18.. Det ska bli FUCKING HELVETE !

Grattis grattis grattis babe,
Jag önskar över hela mitt hjärta att få fira 493285923749238 av dina födelsedagar och göra 84759283749 överraskningsfester till! Jag vill bli gammal med dig vid min, vill skratta, flippa, håna dig, festa, fula mig med dig varje dag i resten av mitt liv. Denna dagen var inte en vanlig födelsedag, utan en dag då DU blev myndig, då du FÖR EN GÅNGS SKULL kan hänga med oss ut och festa, då du kan sticka till steakhouse med mig och martina och DU kan köpa drinkar... (btw du bjuder på fredag)HAHAHA... Mitt älskade hjärta ♥ Jag önskar jag kunde visa hur mkt du betyder för mig.. kanske räcker inte dem pussarna jag gav dig på din födelsedag(A) jag krängde jag vet..

Life isn't about where you end up, but what you learn on the way to get there. I KNOW for sure, that you're a true friend ♥ Life thought me that there aren't many friends like you ♥ Glad to have you by my side, now & forever



SÖTASTE FLABBET ! We're in LOVE :D hahahahah love love love love love u !! inget parantes ser du?:D
Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: 18 åringen

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWW ♥♥ (gjorde inte tre med meningen). Du betyder så otroligt mycket för mig ska du veta, för att vara exakt så betyder du 10^google för mig! Tack så mycket för den fucking underbara överraskningen som jag inte hade någon jävla aning om♥



Arnela, love you so fucking much my angel/girlfriend/lover/twin/stalker/BITCH ♥♥♥♥



2010-07-14 @ 21:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0