the day the silly baby became an old woman

sådär ska jag berätta om dagens dag.
Man vaknade mkt tidigt, med martina bredvid sig som fucking tjurade hela natten över att min nalle tog för stor plats, men TYVÄRR kan jag inte sova utan den Martina, GET OVER IT.. fyfan så FUCKING kul vi hade. vi la oss runt 2 och somna runt halv fyra.. och vi va denna hela tiden "OKEJ GODNATT PÅ RIKTIGT NU" sen blir vi tysta.. sen ba... DUUUU en rolig sak förresten.. så hööll vi på så i timmar -.- i mörkret HAHAHAHAHAHAHAH

Dagen efter kom doni för att välja tårta med mig, och till slut blev det att vi skulle göra dem själva hahaha :D såhär såg det ut




Det här blev ena tårtan, RIKTIGT personlig blev den, hellre det än att köpa typ princesstårta på bageriet... FUCKING FAAAAAAAAAAAAAAAIL PÅ A:ET HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA vi skratta sååååå mkt åtdet -.-

sen skrev vi lappar som vi skulle sätta upp :D

jag skulle leka inne i det, som martina, men kunde inte hålla skrattet inne av att kolla på martina -.-

Ja sen hade vi inte tillräckligt med grädde till den andra -.- så vi stack och köpte ballonger chips dricka osv osv
dethär är våran färd... vi mobbade martina för hon hade klippt elins camp-filborna tröja som elin fick när hon jobba på ett träningsläger för barn mellan typ 10-12 år -.- HAHAHAHAHAHA vi dog jag vet vi leker jätte GB style av att säga "respekt" -.- HAHAHAHAH

här satte donika glasyr på den andra tårtan
oväntat att muki posar :D hahahah

jättesöt :)

så blev det efter allt fixandet.. MÅSTE SÄGA att vi blåste upp FUCKING HUNDRA BALLONGER UTAN KEDD !!!

så ja sen stack vi till derya för att hämta henne detta är the actual story:

* Vi sa till derya att vi skulle fika
* jag skulle låtsas glömma min plånbok och måste upp för att hämta den
* Martina måste upp och pissa
* elin föreslår att vi alla går upp då
* Alla står och väntar där uppe med ett lakan draget för vardagsrummet
* Alla hoppar fram och skriker grattis
* derya gör den minen:

hon stod så i typ 30 sek utan flipp nu, hon fatta ingenting HAHAHAHAH söta lilla raring

följande bilder är inte i ordning :P

ja martina be gör man hemma -.-
YEEEEA EN BILD PÅ ELIN.. OWN3D :P
den groteskaste bilden på mig jag någonsin skådat.. men skitsamma
okej nej denna va groteskare.. oväntat att martina festar loss utan musik typ

Alla klaga på hur Derya skar bitar.. martina ba SER DET UT SOM ATT JAG HAR ANOREXIA?

Vadå jag och martina fular oss på alla bilder??? verkligen inte

MIN SÖTA LILLA FELICIA och.. martina........
Min sötnöt igen

Först dem...
sen muki slänger sig över så han hamnar på bild såklart :D
ÄLSKAR DIG !!!!!!!!!!!!


ojdå.. slut på bilder.. i af hahaha vi stack till min fina balkong med vattenfallsbakrund :P och snacka illuminati + om djävulen till klockan halv 4 :D hahahahahahahahahahahah sen vågade ingen sticka hem HAHAHAHAHAHA
så jag sov hos derya :$

Dagen efter stack vi till Graffitti jag och hon :D myssssiiiiiigt.. sen städa hos maaj och såent

grattis igen domuz ♥
Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: THE OLD WOMAN -.-

HAHAHAH dog när jag läste sista meningen ! tack pislik ♥



Btw tack för rubriken med;"The day the silly baby became an old woman".

2010-07-16 @ 09:32:24
Postat av: sabina

AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW sooo sotaaaaa

2010-07-17 @ 12:58:55
URL: http://keepingitreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0