There is one sure thing about life.. it goes on

Jag kollade nyss igenom oktober 2009... alltså jag vill bara skratta o gråta på samma gång.
Gråta för att jag saknar gamla tider
Och skratta åt att jag varit så fåfäng

Alla förhoppningar, alla önskningar, alla framtidsplaner blev inte alls som man förväntade sig.
utan tvärtom.. allt blev tvärtom av hur man trodde och hoppades på.
All falskhet som funnits där hela tiden, hur folk ändras, hur känslokalla alla är, ibland fattar jag inte.
Därför jag skrev inlägg om "mina tjejer" för det är tjejer som fanns DÅ som finns kvar nu.
Det är det som betyder.

Hade kunnat skriva mina tankar i 402350929 inlägg men kan inte ens förklara denna obehagliga känsla, av hur jag känner att livet går FÖR fort. Du tror PRECIS att din kompis är äkta, och nästa dag är den borta. Vill inte att någon tar åt sig nu, för det har varit några st som bara tagit steget ut ur mitt liv över en natt. Någon som stod mig så nära att jag var beredd att ge mitt liv i dens händer. Jag hade då LÄTT kunnat säga "skär av min hals om vi någonsin särar på oss och går två skilda vägar". Människor som jag faktiskt, helt ärligt, älskade.

Nu kan jag inte som innan, ringa dem när jag vill och kan. Vill bara få ut allt, men vet inte på vilket sätt. Som tur är har det kommit nya i mitt liv som jag planerat ha kvar en lång tid, så länge som ödet bestämmer,mer begär jag inte. Som jag sagt innan, jag är öppen person, men tar endå inte in folk i mitt liv hur som helst.



Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0