Tillägnad åt mina tjejer

Man säger att man aldrig vet var man har någon, vilket kan va sant. Vilket är sant.

Jag hade en vänskap som varade i ett halvår, falsk vänskap. Äcklas nu när jag tänker på det.
Men just nu.. säger inget om framtiden, men NU vet jag, att detta är tjejerna jag trivs med och VILL ha en framtid med. Tjejer som ställt upp för mig sedan jag lärde känna dem.

Mirela, Ord kan inte förklara hur mkt du betyder och hur mkt jag älskar dig. Du är MIN ENDA syster, vårt band är starkare än blodssystrars band. Tro mig detta är något som varar, vid din sida vill jag alltid vara. Du har alltid och kommer föralltid förbli min förebild ♥



Martina, min crazygirl. Du finns alltid där för mig, i vått & torrt. Att jag hittat en tjej som jag alltid har kul med som har så liknande humor som mig, HAR ALDRIG TRÅKIGT MED DIG ! lovar helt sjukt :)


Sabina, En tjej som funnits där för mig sen FUCKING FYRAN ! I ÅTTA ÅR har hon funnits där för mig. Och utan krydd nu, GJORT ALLT FÖR MIG ! allt från att göra mig gladast på mina födelsedagar, till att laga dem godaste marinerade räkorna BARA för min skull:D HAHAH


(bilden är från 1700-talet) alltså när vi gick i sjuan :) AWW


Derya.. Jag har inga ord för hur perfekt du är. Dina råd om saker & ting är ganska logiska om man tänker efter :P HAHAHA jag behöver dig. Efter såhär kort tid,har jag börjar älska en kompis så jävla mkt, så sjukt. Ångrar ingenting med dig, förrutom att jag inte lärde känna dig tidigare. Long lasting friendship I hope ♥


Sexig bild dock..

Jag säger detta från djupet av mitt hjärta.. JAG ÄLSKAR ER TJEJER !!!!!!!!!



Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0