Hahahahhaahha wwwwwwwwwwtf

Okej idag var en riktigt SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOFT dag :)

Jag & min honeybunny Martina va i stan och tog en fika direkt efter att jag hade kört lite. MÅSTE BARA KOMMENTERA HENNES IDIOTHET/SMARTHET

Vi ska börja gå mot stan där vid kullagatan, så kommer sånna 3-försäljare.. alltså säljer för telefoni TRE -.- 
Martina ba NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ så börjar hon gå runt om, en kille KUTAR FRAM TILL MIG han ba:
- JOHANNES :) :)
Martina springer fram:
- NEEEEEEJ
Han ba:
- Vad har ni för operatör?
Martina ba:
- Nu är det såhär va.. VI BÅDA har comviq KOMPIS och det har vi haft ett bra tag nu, det är det bästa som hänt mig sen jag föddes (han börjar skratta) Vi har gratis sms till alla våra kompisar och uppkoppling kostar 69 öre sen snackar man i flera dygn om man vill så att du kan GLÖMMA att vi ska ha TRE tack och hej sen drog hon mig åt helvete.... Sen snacka hon och jag vi ba : Han stack säkert o köpte comviq kompis efter det samtalet HAHAHA

sen gav jag henne bilder som vi fottade från stenåldern fram till nu som hon tjatat om sen vi lärde känna varandra typ...
Och så fick jag detta från en anonym IGEN alltså... han/hon ba hahahahaha bosnier är mobbade


Som svar: VIDEON VAR RIKTIGT KUL jag dog.. och var du än kmr ifrån så tror jag inte ditt folkslag är mkt bättre SVIN :)

Kollade lite bilder från förra studenten ...
ETT.. fyfannnnnnnnnnnnnnnnnn som ett går snabbt, känns som att det var igår mirela, martina, elin & gänget tog studenten.. men så mkt folk mognar på ett enda år :S Mirela & Martina hittade sig stenbra killar, dem skaffa jobb (vissa skaffa lägenhet) Mirela plugga vidare Elin & Mirela tog körkort.. ett år... så mkt som händer får damp
TVÅ... fick ångest.. typ ångest av hur långt mitt hår va -.- inshallah det ska bli lika fint





Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0