Helsingborg - Staden där alla vet allt om alla

Och det får jag fucking damp över. Alla ska fucking snacka om saker som inte angår en själv.
Det första man gör när man träffar sin kompis är att skvallra om något nytt man hört om någon-.-
HAR NI INGET LIV ELLER?
Är det konstigt att det blir rykten då? Någon missuppfattar och för det vidare, som till slut blir helt fel och falskt.
Istället slutar man snacka och sköter sitt eget fucking liv?

Får bara damp, inte för att rykten om mig sprids men om många av mina kompisar, wtf??
Jag ska ALDRIG ALDRIG ha fördomar om någon igen, bara för att jag hört någon om en människa från någon annan. Fyfan vad fel jag hade om en tjej som jag precis lärde känna.. hon var inte alls som alla sa att hon va !

Från och med idag gör jag EGNA åsikter om människor, och inte basera mina åsikter på andras ÄCKLIGA kommentarer och avundsjuka snack!

svin.
Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0