I'm surrounded with magic, can you see it baby?

Igår jobbade jag med rebecca från sju till ett :D fyfan vilket teamwork nu har jag i af lite kul på jobbet :P och min chef har slutat vara sån blyg turk :) Igår skulle jag in i rummet "endast personal" Så kunde jag inte ens öppna dörren -.- HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH

 killar som fika där ba: Allltsåååååååå behöver du hjälp?:P sen när jag väl hade öppnat den DOG jag av flabb och min chef som stod där inne höll på att dö, det va sån "lätt dörr" (tung enligt mig, så kalla mig ALDRIG BIFF igen Mateo muki abbas admir & gänget) för fan kan inte öppna en dörr HAHAH...

Sen fick jag lite sällskap av biffarna medan jag jobba, snällt men jag va för upptagen med att göra latte & grejer -.-



Nu är det såhär att Martina kollade igenom bilder så
hon ba :HAHAHA fan va rolig bild, gud va du är tråkig arnela varför sätter du inte ut sånna bilder?
Jag: EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH??????? kanske för att inte skämma ut dig?
Hon: WTF ? det e ba kul :D
Jag: HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA OKEEEEEEJ
typiskt Martina, hon är den enda här i världen som är en riktig legend !
så nu lägger jag ut denna bilden, tror hon kmr bli jätteglad.. typ:
"OMG GUD VA SNYGG JAG BLEV :D ARNELA ÄR BÄST SOM LÄGGER UT SÅ SÖTA BILDER!! ÄNTLIGEN"

En annan sak... när martina ska flippa fattar 99% av folket inte det, typ närvi va på gröningen hon ba:
"Arnela ville inte låna mig 2 spänn till bussen jag sa till henne men arnela jag behöver faktiskt pengar till bussen annars kommer jag inte hem, så sa hon och? jag bryr mig inte jag tänker inte låna ut 2 kr dem är mina, skaffa egna" Så sa hon det med seriös ton.. alla ba ehheh (visste inte om det var sant eller inte) Jag ba -.- MARTINA DEM KMR TRO DET E SANT!

Och när vi hade grillat fanns det typ 5 flaskor..
Martina ba: (med HELT seriös ton) Ja jag tar med dem och pantar dem
Abodi: HAHAHAHAAHAHAHAHA
Martina: Vadfan flabbar du åt?
Abodi: HAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAH
Martina: Alltså...? jag ska panta dem
Abodi: heheee... :S
Martina: ja herregud :S(ger en sne sne blick)
10 min senare
Martina: Flippa hahahahahahahahahahaha
fattar ni hur han måste kännt sig HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA



ha det bra ska slösa pengarna jag tjäna igår -.- på väla med Deki ♥
Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: Anonym

annars vad händer :D

2010-06-19 @ 15:26:11
URL: http://selmass.blogg.se/
Postat av: förlorare

tack arnela för du lägger ut sånna skämmiga bilder på mig, tack :) <3

2010-06-19 @ 15:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0