jag är sämre än sämst på detta

Okej nu har det varit som så att jag utnyttjat tiden att vi slutat skolan... (A)
Betygen:

Matematik A.........MVG
Matematik B..........MVG
Matematik C............MVG
Engelska A.........MVG
Engelska B............MVG(inte säkert än)
Idrott & hälsa A..........MVG(99%)
Biologi A...........MVG
Svenska A............MVG
Kemi A..........VG
Historia A............VG
Fysik A............VG
Tyska steg 3...........MVG
Tyska steg 4..............VG
Naturvetenskap A...........MVG
Bosniska A................MVG

Hyffsat, skryter ju inte direkt med mina VG;n -.-

Satt på min näst sista mattelektion... Sen fick jag anfall av Sina i min klass...
(jag drog ett NVskämt,.. lika bra att inte ens skriva det för ni hade inte fattat de e riktigt torrt)
Sina: En man ville döpa sin DOTTER till Peter..
Jag skrattade som fan
Sina: En annan ville döpa honom till jdhfjksdjfh sånt random ljud, typ som när en häst gnäggar.
DÅ dog jag!
Min lärare: Arnela vill du gå en runda på skolan och rasta av dig? jag ba AFAN
ibland behöver man sånt också.

Igår var jag ute & grilla med ligan, fyfan jag har så mkt att skriva men JAG FUCKING PALLAR EJ :P
Kan ju lugnt säga att alla skämt gick ut över mig :) YEEEEEEEEEES -.-

Imorgon ska jag till MOTALA ser fucked up mkt fram emot det !
Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0