Jag & Mirela håller på att bli Bosniska tanter :)

Satt precis ute i det fina vädret med min älskade syster Mirela ♥
Det blåste lite i know, men jag blev RIIIIIIKTIGT BRUN

Vi tog med kaffe & bullar ut okej? Martina ringer (eftersom vi skulle shoppa men hon är äcklig och sover till fyra eller okej typ två men endå) Hon ba HEEEj hehehehehe jag vakna nyss jag ba  hon ba jaaa heheheheh ni e som tanter dricker kaffe på gården & sånt. Jag ba iiii knoww

Kommer ado förbi (sån 12 årig kille) Mirela snacka VÄRSTA med honom typ:
- Hur går det med tjejerna
ado skrattar
- Passa på nu innan du ska till bosnien för där borta finns det bara sånna TÄCKTA KVINNOR
ado skrattar
- Och då måste du slita av dem kläderna HAHAHAH flippa
ado skrattar
- PA JEBO GA TI ZNASLI PROGOVORITI???????????(betyder typ kn*lla dig kan du snacka?)
Jag skrattta så jag grät jag svär på allt... ungen sa till Mirela bara
- vad fan är ditt problem?
då dog jag ännu mer.. helt synd




Vi håller alltid på med honom ba "Du kmr bli så fucking het när du blir äldre, när ska du skaffa en tjej"
Han ba "När jag blir 15 :)"
En gång när han va yngre och han hade kommit från bosnien han va typ 9-10 han ba
"Jag är kär i min granne(hon va 19) hon har stora bröst :)" jag och mirela dog

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: Emina

Haha varsågod :)

Pa ija sam bila na smotra, zato me mozda kännas igen :) Bor i linköping :D

2010-06-21 @ 20:23:26
URL: http://emiinarahic.blogg.se/
Postat av: Bosnierkroaten

HAHAHA, fy fan vad skön konversation.

2010-07-10 @ 00:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0