Män har blivit kvinnor -.-

Felicia: - Är det en DÖD KATT DU HAR RUNT HALSEN :O???
Arnela: - NEJ det är en puma, och vem fan påstår att den e död?
Felicia: - Vad är den då? sover den eller? Den ba hänger där....
Arnela: - DET BETYDER LYCKA JAG VET INTE VARFÖR JAG HAR DEN DÄR -.-



ursäkta att den e felvänd gick ej att väda pallade ej -.- men man ser endå min fina puma


Så nu till det jag ville komma fram till med rubriken.
Innan var det så att det alltid var killen som gick fram och försökte ragga upp tjejen, fan ända sedan jesus föddes. Idag är killarna SÅ FUCKING LUFTIGA att dem inte vill "sänka sitt värde" om dem råkar bli dissade så dem raggar hellre inte alls. "HON/HAN SKA SKRIVA SMS FÖRST" är så fucking OMOGET att säga/tänka wtf????????? man skriver när man känner för det och man e inte toffel för det herreGUD !

Sen när dem väl raggar har dem dem fulaste raggningsreplikerna i världen. TOP ETT ÄR DENNA ! som kommit upp två gånger....


Vad fan ska man svara på det????? HAHAHAHAHAHAHAHHA jaaa du har socker i dina ögon ! man brukar dock lägga socker i kaffet så du måste ha missat koppen FETT hårt...

Och när fan ska killar lära sig stava till SNYGG???????



Om man ändå ska ge en replik ska det va som denna:

Det e både roligt och man har ngt att svara... dem andra e ba fail.

Stick & hej

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0