O-FUCKING-FÖRKLARLIGGGGGGGGT :D

Denna lycka kan inte beskrivas !
FYfan vad jag e stolt över oss (för första gången på länge)
Vi var LÄTT bäst. hahaha inte ofta jag säger det. VÅR DANS VAR UNIIIK!!. Och fyfan jag gjorde ett fel på slutet -.- men allt annat vaaaaaa piiiiih :D

BOSNIER ÄR DET BÄSTA FUCKING FOLKET SOM FUCKING FINNS ! vi e partypeople
I bussen flippa vi och snacka vissa sjöng i micken, satte på låtar på max HAHA och föräldrara klaga inte ens !
UTAN DEM PÅBÖRJADE ETT KOLO MITT I BUSSEN !!! HAHAHAHAHAHHA


TILL OCH MED DETTA BARN TOG UPP ARMARNA TILL MUSIKEN ! typiskt bosnier !


När vi kom dit vi ba :O det FINNS ETT BAD PRECIS BREDVID! (men vi hann aldrig bada)

Det var så fucking varmt helt seriöst man dog

Tänk er i dem här kläderna i plus fucking 25 :P

Här har vi Mig & min älskling ♥ sötaste barnet på denna jord

Knatteligan :D


Legenderna ;)

Vi sjunger.. pallar inte sätta upp den videon


Sen var det fest. Det var så JÄVLA kul, fick ÄNTLIGEN hoppa av mig lite :D
Här har vi början av festen :)

NIIISAM TE SE NAAAAGLEDAO :)


SEEEEEEEEEEEEEN !!!! kom Bosnom behar, om inte jag fucking kuta till scenen :D sen kom alla upp & hoppa, skrek, dansa sönder, gick vilda allt :P När det var kolo, ALLA gick med.. och någon trampa mig på hälen med sin FETA KLACK.. om inte hon vägde minst 2000 kg för idag har hela min fot svullnat kan inte luta det mot något.. man ba TACK :D :D :D :D


På väg hem satt jag denis & anel & flippa. Alla fick damp typ för dem ville sova. -.- klockan va 11 okej? sen somnade vi också runt ett..:P men fyfan som jag flabba åt denis "likskämt" -.-

Jag lägger upp uppträdandena från igår snart när jag laddat upp dem, dem e typ cpstora så man väntar ca 39 dygn -.-
Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: ..

haha väger mindren dig =) .. Men förslåt ifall jag trampa lite på dig..

2010-06-08 @ 16:32:35
Postat av: arnela

okej du e förlåten, men lär dig svenska först & tyvärr väger inte jag mer än 2000 kg

2010-06-08 @ 16:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0