okej hatar officiellt vädret utan kedd

Lunch idagmed klassen i källaren på mezo hhahah, innan det lekte vi "lekar" fyfan vad barnsliga vi e i vår klass, först allsång sen lekar... HAHAHAHA

Orkar inte berätta om lekarna, trots att det faktiskt var fett kul :P En annan grej är att vi fått petri-eleverna till tych denna veckan/förra? hahah vet inte om jag nämnt det redan, MEN FYFAN VAD KUL VI SKA HA:D  så kmr skolavslutning NU -.- så ska jag jobba och grejer när det e typ 49328049 plusgrader, ska koka i Viva ♥ "kul"

Fick min maskara idag.. HAHAHA av ren slump har jag sparat ALLA maskaror jag haft tidigare, variation? NEJ TACK :D hahaha bästa maskaran i världen :)

kedd i know

har inte mkt mer att skriva :)Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0