PEEEEERFEKT joggväder :D

Igår.. skoljoggen? WTF ? man går in på facebook alla ba REGN REGN REGN bla bla bla..
ALLVAR? DET ÄR BRA DU SKRIVER DET PÅ FACEBOOK, för jag kan själv inte kolla ut genom fönstret och se att det regnar. Jag kände inte regnet igår när jag cyklade till skolan. Vadå då?

Därför ska jag passa på att jogga idag, ska sätta på världens bästa musik, ta på mig mina rosa träningsbyxor och ta en runda "i skogen" vid olympia :D eller så blir det en ännu längre till pålsjöskog? Friskis har typ 0 pass -.-man ba hej.

Idag fick jag G på mitt matteprov... lyckat? Fick mvg i Matte C så kommer detta provet... vi hade FÖR lite tid.. jag fick alla rätt på fucking Fysik B prov.. det e typ... MIRAKEL och så nu G.. JAJA sve je za ljude :)

Detta var vi på historian....... NO COMMENTS HAHAHHAHHAHAAH !!!



HAHHAHAHAHAHAHAHA HAN BA "tack för hjälpen" när vi inte sjöng med HAHAHA fail :D


Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: kandan

haha alla har verkligen blivit sjukt fb nördar .. ink jag :D

2010-06-08 @ 17:24:37
URL: http://candans.blogg.se/
Postat av: deki

HAHHAHA jag dog när han började sjunga hahahahha! idol next ;)

2010-06-08 @ 21:35:09
Postat av: donika

VILKEN FUCKING TUR ATT JAG INTE KOM TILL LEKTIONEN OMG HAAAAATAAAAA "GÖRAAN" HATAR HONOM

2010-06-08 @ 21:54:08
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: håkanälskaren arnela

MOBBA HONOM EN GÅNG TILL! :@ BARA EN ENDA GÅNG TILL JAG KMR SLÅ IN ERA HUVUDEN !

2010-06-09 @ 21:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0