SKOLAVSLUTNING

Varför i helvete hittade man på en dag som "skolavslutningsdagen"? det e så fucking avdankat att jag inte ens pallar sticka dit på morgonen. Jag svär vanliga skoldagar e roligare, på skolavslutningen man kmr dit helt trött man ba jaaa hej... läraren ba JA VI SKA KOLLA FÖRESTÄLLNING så sjunger halva skolan en-och-en. SEN VAR DET EN KILLE I ETTAN.. omfg alltså... OMFG ! jag fick en chock för livet så JÄVLA DUKTIG jag dog, lätt finaste rösten av alla killar jag någonsin hört sjunga (jag räknar inte med artister då -.-)

Man hör inte alls bra, och jag började filma från halva typ.. hahaha sen var jag TVUNGEN att hålla på med Hamid och Fakke -.- typiskt mig mitt i allt förstörde hela videon hahah men han fick så mkt applåder och visslingar att jag inte ens pallade filma allt... SÅ JÄVLA DUKTIG :)



kollade igenom min kamera, hittade MASSOR MED BILDER FRÅN SKOLAVSLUTNINGEN: EN ENDA ;) denna... tada.... hahaha fucking kolla kakan.. får fan plats i en tändare så stor den va :D

När min pappa beställde maskarorna skulle han köpa D&G parfymer som va halva priset på ngn hemsida..
Arnela: BABO :D KÖP TILL MIG OCKSÅ :D
(han ger mig en rejäl sneing, kollade så snett att hans ögon blev pittöga typ)
Mirza: Suti ti jadna ja sam ti platio vozacku, i imas 1000 parfema.. (flabben med dig jag betalade ditt körkort och du har 1000 parfymer)
Arnela: -.- Har jag fan inte alls? har typ 4 eller ngt?

Sen stackjag till mitt rum för att räkna så jag kan dissa honom... kolla vad jag hittade hahahahahahahahahah


haha sen jag ba.. okej ska inte säga ett piss till honom HAHAHA han kmr själv resa sig och öppna för att se

Ska dra till ABF ikväll, hoppas det blir många som ska dit :D innan det ska vi ha mysig lunch med tjajorna """"""""mysig""""""" hahahahahahahahahahaha

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: sabina

du har problem på riktigt - lunch kl 7 på kvällen, jaja dååå

2010-06-11 @ 13:08:00
URL: http://keepingitreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0