Stuuuudent :D

Fyfan jag kom inte in någonstans igår.. testade i o f s inte hahahahaha men jag hade inte studentbiljett så jag stack till imads studentmiddag, SKITTREVLIGT :D har därför lite bilder och från på väg dit/tillbaka.

Om ett år är det min tur :D

Här har vi sexymomachauffören

Jag gör världens fulast pose, man får bjuda på sånna bilder också HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
Jag & martina.. SER NI SÅ BRA JAG KMR PASSA I STUDENTMÖSSA.. alltså bara för principen, passar inte i den annars -.- HAHAH

KOLLA SÅ OSKYLDIG :D jättejätteoskyldig

Såhäääääääär oskyldig e hon :D


Det som e så "kul" är att jag aldrig tar fram kameran när jag väl är någonstans.. som en sakatunge fan ...-.-
Vi stack i af till rhodde och softa rökte pipa &så.. En sak som e fett rolig är när killar druckit lite..
Charlie berätta för mig hur han hade k*nullat dens liv som rörde hans lillebror sammy, för sammy är high priority och hur mkt han bryr sig om martina.
Elvis berättade om vad kärlek är och att "we have his back" oavsett när och sånt hahaha helt söööööööt

Det var i alla fall mkt bättre där än att sitta hemma medan dem största festerna pågick i stan :D hahahha ännu en gång grattis till dem som tog studenten, och tack till Imad för allt :)

Tack till Martina & Elin för att jag ALLTID har kul med er :D hahaha

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0