"summer start 16"

Stakfurallah, hade inte stuckit dit om det inte hade varit för mina killar Mateo Muki & gänget..
Ursäkta måste bara få ut detta... WTF HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Lamaste festen ever... & jag var också fet avdankad

NU förstår jag vf man inte har 16+ fester !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fick en sån "aha-moment" igår

JAG SVÄR PÅ ALLLTTTT att middagen @ emas och sminkningen var roligare än självaste festen.
Jag ba jag ska gå i denna :)

här uppe leker jag G och låtsas laga mat... för det enda jag dög til var att använda mina biceps när man skulle ta ut kyklingen (nej jag är inte stark... men ema, sabina, hyra & chang är FAN inte starkare) HAHAHAH

här nere sminkar jag HYRIS :D hahahah


Omg måste ba berätta om missödet med vinflaskan..
Vi hade ingen öppnare okej? Vet ni vad hyra gör då? HON TRYCKER NER FUCKNG KORKEN ALLT VA HON PALLAR, sen fastnar den... vi ba mmm okej tack :) + att det sprutar upp vin i hennes ansikte... hahahah som jag flabba

Sen hämtar vi korköppnare av en granne.. MEN då kan inte skruven nå ner till korken HAHAHAHAHAHAHAHA
FAIIIIIIIIIIIIIIL ! så istället tar jag en kniv gör ett hål sen trycker hyra ner den helt... fyfan så värdefulla vi kände oss i den stunden HAHAA :D



Är det bara jag som tkr att jag borde köpa andra fäger i kläder än blå? shit fan helt besatt -.-


BTW när jag skriver typ fel i ett inlägg (EXEMPELVIS LUNCH ISTÄLLET FÖR MIDDAG, VIN ISTÄLLET FÖR CHAMPANJ) så får jag värsta breven i kommentarer med mordhot och sånt.. DU HAR SKRIVIT FEL !!!!!!!! HAR DU SNEAT PÅ LIIIIVET WAAAAAAALLA DU HAR SNEAAAAAAAAAT WALLAAA SKJUT DIG SJÄLV JAG SKA MÖRDA DIN FAMILJ DU SKREV FEL jag ba okej chilla, ta ett djupt andetag.. jag skrev fucking fel (syftar absolut inte på Sabina och gänget)


Så ja.. nu ska man på stundentfest. jag PALLADE MIG INTE ner till stan för att kolla hur studenterna blev blöta.. never in my fucking life.. gjorde det förra året för min syrra tog studenten, tänker inte uppleva helvetet på nytt

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: sabina

palla stava fel på champagne oxå.. shit asså du har riktiga problem.. shiiiit

2010-06-13 @ 19:31:27
URL: http://keepingitreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0