flabben

Lund idag med klassen. KUL? AFAN :D föreläsningar o sånt. Kmr vi där typ "leker" intresserade.(är intresserade=gav livet)

Sen missade vi andra för vissa (DONIKA BERISHA) inte kunde vägen hehehehehehehhe men påstod att hon kunde så vi gick efter som hundar (A) och orienterade donika visade vägen. Sen kommer Kartkunnande Derya och hittar tillbaka. Så kommer hitler-Felicia och typ ja, va ba tvungen att säga hitler-felicia.

Derya levde sig in i "universitetslivet" och typ värsta lekte civiliserad och tystade ner mig när jag skrattade mitt kråkskratt, hon TOG BRICKA OKEJ när hon skulle äta och sånt. Vi dog? Vi körde det hederliga sättet, tallrik på bordet utan att betala dricka och ta vatten istället? ingen jävla bricka och läsk för 10 kr o sånt? HAHAHAHAHAHA :D
hittade bild på mobilen (såklart är det fotografen donika som fottar)

Jag hade sovit minus 49 timmar så jag svalde en hel kaffeapparat typ för att piggna upp, och det kickade till på hemresan -.- typ ganska "too late" men endå, så vi hade värsta "battle" mot varann i bussen. HATAR att skiljas från mina tjejer o gå hem, för jag har så kul med dem. Utan kedd kan inte förklara ! älskar er :)

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: donika

fotografen donika fottar visionären derya

2010-03-09 @ 21:42:33
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0