Folklor ♥

Tänkte bjuda på en video med mig från typ.... förra året innan sommaren. Det är lite kedd på Azra som tappar bort sig mitt i allt men endå gulligt hahah :D

Vi hade ju dans idag, och jag var HELT avdankad. Vi har så många uppträädanden framför oss, skriver mer info när & var sen om ni vill se. Kommer även vara albaner som visar upp sin dans samma dag.


Tänkte också på en rolig grej på folkdansen. Vi balkan e vildar ffs, typ vi kan inte vara allvarliga i mer än 45 min, vi bara väntar på att någon ska säga ett skämt. Sen när någon gör det så skrattar vi, utan flipp, i fucking 10 min och så bygger vi bara på mer och mer. Emina (vår tränare) hon skrattar med oss i början, vi fortsätter flabba, hon ba -.- nu räcker det? Vi fortsätter skratta...
Emina: NI ÄR SOM VILDA HÄSTAR SOM LÖPER AMOK NÄR NÅGON SÄGER ETT SKÄMT!!!!
vet ni hur mkt vi skratta när hon sa det. fyfan sen skrattade vi i 10 min extra bara för den kommentaren.Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0