Fuck you, fuck you very very much :)

(aggressionsproblem) men allt löste sig till slut. Oh my god så skönt det är att sluta tidigare än väntat. Alltså man mår bra i hela kroppen speciellt om man går NV. Fick tillbaka provet OCH SOM FUCKING VANLIGT FICK JAG ETT POÄNG FRÅN MVG DET E KEDD :( men det e skitsamma nu -.-

fick gäster igår och fler presenter HAHAH :D JLo parfym pengar och silverhalsband & örhängen :) SKITFINT och parfymen e dödlig

Jag hatar folk som inte kan stå för vad dem gör. Och jag hatar mer folk som gör omogna saker från hela början. BÖG BÖG BÖG BÖG BÖG BÖG BÖG ! (ursäkta var tvungen -.-)

Har inte mkt mer att säga än att Deki e legend HHAHAA ni ska se så vass hon e :P Detta e hon, vi går mot ett klassrum vi snackar flippar och sånt kommer hon där sån aggressiv:
VI SKA INTE ENS VA DÄR !!!!!!!!!!!!! ... JO DET SKA VI !!!!!!
alla ba :| OKEJ? HAHAHAa hon typ skriker på sig själv när hon fattade att hon hade fel. Ni faatttar inte som jag fucking dog !

Please, give up !

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0