HAHAHAHAHA FAIL PÅ DEN BOSNIERN!!!!!!

Jag och martina gick rundor i stan, och jag bestämde mig för att filma den absolut torraste videon i mitt liv.

Så kommer bosnier förbi och vi ville filma hans FULA GROTESKA "backväska" som han har på röven. Så vände han sig om och såg att vi filma hans "röv" HAHAHAHA och som man ser på slutet går han fram till oss.

Han va brutal kunde inte ens svenska, och på bosniska betyder "slikati" fotta HAHAHAHAHAHA så sa han såhär:
- Ska vi... slika ti i ja i ona? Slika? (vilket betyder ska vi tre fottas, fottas?) Martinas min var oslagbar. Hon ba :O:O:O:O VAD FAN E DET HAN SÄGER? jag ba -.- HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA jag ba NEJ tack har inget minne.. han ba :( JÄVLA BOSNIER HAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAHAHAHAH



Bortser man från det skrattade jag IHJÄL av en annan grej också som jag inte kan skriva :( men det var såååå FUCKING kul att jag dog typ, rullade o sånt -.- martina solade, och jag made her company och så vi käkade och innan det tjatade Martina om hur hon skulle dö idag om hon itne hittade skor idag osv."Vi" gjorde mat hos mig jag svär jag har blivit hemmafru redan, det e ba kedd vill ente jue.

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0