JAG ÄLSKAR ER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Här har vi mina fina presenter :D:D:D:D:D:D !

Av muki & Mateo ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Av sabina & ema ♥♥♥♥

"come on baby light my fire" HAHAHAHHAHAHAHA !
typ världens största blingbling :P utan kedd täcker halva örat :)
champanj (A)

Av föräldrarna :) ♥♥♥


Av Doni ♥♥♥♥♥♥♥


MAAAAAAAAAAAAAAASSA KLUBBOR av Faruk, och inte vilka som helst :D utan mina favoriter ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
mina fina blommor av Kenny, Toni, Acke & Amer ♥♥♥♥♥♥♥♥

Den till vänster fick jag från Stephi Lirri martina elin och Agnesa ♥♥♥♥♥♥och den till höger från Enes & Mirela SKITFINA



Mina parfymer :) Diesel från deki mexx från Felle, Naomi campbell från Fakke, flowing & Morgan från Azra & Ensar& Louise... även detta från Deki :
jag kmr inte behöva köpa klubbor på typ 5 år HAHAHAHAHAHA OCH DETTA ÄR TYYYYYYYYPISKT DERYA !!!!!!!!!:
utanpå

Öppna:
Sötaste texten ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Och DETTA är ÄÄKTA ÄKTA KENNY ! jag älskar att det är så personligt. Han glömde ett R i önskar och 18års.... dag mitt i allt :D KENNY DU ÄR BÄST HAHAH :D

Och detta fick jag från min enda syster Mirela. Jag var PISS-nära på att gråta. Hela vårt liv sammanfattat i en tavla. Föralltid du & jag älsklingen min ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Från Min farmor, fick det ganska tidigt men det är så jävla fint,
Med matchande halsband ♥


Och för att inte glömma godiset som kom ÄKTA när det behövdes av Emma & Fredrika HAHAHAHAHAHA


Sen alla andra som betydde lika mkt <3 typ godiset i pistachiaväskan som kom lägligt efter en hel natts festande utan mat :P HAHAHAHAH :D Eller de fina örhängena från Muamer smyckena från ruken, blingblingen från felle, saker från smyckesaffärer från alla andra tjejer ♥♥♥♥  OCH FÖR ATT INTE GLÖMMA !!!!!!!!!! en present jag inte KAN sätta ut en bild på HAHAHA men alla tjejer som va på festen vet vad det är :P HAHAHAHAHHA MAJ-BRITT KALLAS PRESENTEN :D HAHAHAHAHAHAHAHAH KEDD


KAN INTE ENS SÄGA TILLRÄCKLIGT

MED TACK FÖR ALLT ! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: sabina

de e sampanjac ditt sär HAHA dör av dig ju <3<3<3

2010-03-16 @ 18:17:24
URL: http://keepingitreal.blogg.se/
Postat av: arnela

JAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHA SÄG DET DÅ !

2010-03-16 @ 18:23:15
URL: http://neelo.blogg.se/
Postat av: sabina

du skulle öpnna den i lördags ju o bomba den haha o jag vet inte vad maj-britt e men tror jag kan gissa mig till de - smsa mig vad de e hahaha

2010-03-16 @ 19:37:56
URL: http://keepingitreal.blogg.se/
Postat av: Martina

Du glömde fotta en present älskling ;)

2010-03-17 @ 17:32:40
Postat av: arnela

""""glömde"""" HAHAHAH

2010-03-17 @ 17:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0