Jag är myndig :) NO SHIT

Jag har haft så fullt upp, och jag har MASSOR med bilder att lägga ut. Jag har lovat att fotta varenda present jag fått, men får vänta tills söndag i s f :P får alla på lör :) pallar ej juuuu men än så länge har jag lite söta bilder från igår.

Det var igår jag förstod vilka jag

verkligen ÄLSKAR och hur mycket mina

vänner bryr sig. Ni gjorde min dag så

speciell.



tårtan jag åt med ema o sabina. DROTTNINGTÅRTAN som min pappa betonade HAHAHAHAH ! han la ner mkt pengar bara för att det fanns ordet "drottning" i tårtan, df betonade han det -.-

Fick present av mateo och muki i skolan, jag lovar på gud, jag kunde inte sluta le. Men dem tyckte att det skulle vara pinsamt om jag stod där och tackade dem så dem sa jag skulle öppna när jag kom hem. MY ASS NÄR JAG KOM HEM HAHAHAH.... jag väl öppnade direkt när dem stack :D jag blev så glad att jag trodde typ mina inälvor skulle spricka, så jag kramade deki för att få ut all min kärlek :D HAHAHAH
jag blev så FUCKING glad ni fattar inte !


Jag stack och käkade med Girlsen på Graffiti STENKUL :) vi hade äkta sånt typ snacka om inget och allt stund :P Sen kom Ema & Sabina, dem överraskade mig med en sån fin present... okej ni får liten kika av vad jag fick hihi


om inte detta är ghettostyle -.- HAHA :D glädjen i sabinas blick hihihih ♥

ÄÄH nu vill ni veta vad jag fick ha BTW detta fick jag av ema & sabi :)♥♥♥♥♥♥♥♥♥
hihihihihi jag öppnar

ÄLSKAR ER ALLA OFÖRKLARLIGT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: sabina aka ghetto

haha vadå ghetto när jag rör mig på området e de fan pyjamas o inget smink som gäller så folket känner igen mig ju (: hoppas du blev glad gumms :D:D:D

2010-03-13 @ 14:56:27
URL: http://keepingitreal.blogg.se/
Postat av: Jasmin

du är dödlig!!!!!! :)

2010-03-31 @ 21:34:41
URL: http://jasminz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0