Jag har fan glömt skryta -.-

Jag fick MVG i slutbetyg Matte C :) och sen fick jag MVG- på svenska B prov (vilket jag trodde jag skulle FAILA stort på) Plus att det kändes fett bra idag när jag gjorde fysikprovet aaaaahhhhhhh så härligt

Jag har lite bilder att sätta ut från föregående dagar men en viss sabina och en viss ema är ovänner med hotmail och orkar inte skicka bilderna -.- HAHA

Har även varit FETT AVDANKAD senaste dagarna och min uppdatering har varit typ fail. Idag ska jag ut och fucking FESTA SÖNDER med the one and only legend....wait for it......ARY Martina :) för jag inte kom in förra veckan :) Någon som ska till the tivoli och skippa Koke?

EVENTET VAR DÖDLIGT btw :) jag hade stenkul ! bild från den... och så ser man Deki (enda tjejen i vitt, och jag bredvid, mattis ovanför) Denis leker maffia bland domarna. Dino(dansaren) mitt uppe i att...leka att han raggar på sin danspartner och ja.. hon ger livet o så...


Ska träna HA DE SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSssDazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: Anonym

så vad tykr du om din landsman dennis m?

han gaybloggaren duvet.

han e bosanac :D:D:D:

2010-03-26 @ 18:15:28
Postat av: arnela

HAHAHAHA wtf finns det bosniska gay -.- ?

2010-03-27 @ 10:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0