jag säger bara en sak- HEEEEEEEEEELVETE

Jag svär, igår.. jag fucking dog. Vi var TVÅ pers och vi hade så FUCKING KUL ! Martina är underbar & BÄST. Man KAN INTE ha tråkigt med henne.

En sak som va så fucking rolig, var att hon SKREK SOM FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN när hennes låt kom(murder she wrote), flera gånger under kvällen/natten skrattade jag så mkt att jag tappade andan o sånt -.- Och det härligaste enligt henne är att äta MC efteråt, så vi gjorde det
.

HAHAHAHA jag & Martina i malmö för typ... 2 år sen????


60 åringen var endå oslagbar. Han gick upp på SCEN okej? Med sånna vita vantar och röd vindjacka, inget hår på huvudet typ. Dansade värsta med tjejer o sånt, vilken pensionär. Sen såg vi honom i mc.. och inte nog med det hade han en FUCKING gittarr som han spelade PLUS sjöng...
martina ba: Håll flabben jag försöker äta min mat okej???? jag dog -.-

Sen fortsätter det idag på pascha. Ska jobba nu PUSSHEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJDazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0