Jer istinu srce da sagleda nece...

Japp så dum som jag e så glömde jag köpa kingstonkort i veckan så istället för att festa igår, så Fikade vi. MEN därför bestämde vi oss för att festa x 50 nästa helg istället :D

Med martina KAN MAN INTE ha tråkigt, det är omöjligt utan flipp -.- BARA jag och hon satt på mezo och snackade, Jag skrattade så mkt så jag BÖLADE utan KEDD ! tårarna forsade och sånt -.- Sen kom fakete och joinade oss en stund :)  Jag lägger in en gammal bild på oss när vi fular oss på MEzo.. dödligt:) HAHAHAHAHAAHAHAHAH



HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA VI HAR MED DEN BERÖMDA "PEKA MED HELA HANDEN-HANDEN" -.- eller vad man ska kalla den..:P (det är Mateos hand)  Och jag vetttiiiifaaaaaaaan vad jag sysslar med exakt då men martina "posar" som en "G" detta är en 1 år gammal bild? eller ngt

En sak är säker... Vi tjejer ska åka utomland tsm.. DET HADE VARIT DÖDLIGT ! och tyvärr Deki du har inget att säga till om, för jag tvingar dig, om jag så ska KIDNAPPA BORT DIG FRÅN FUCKING ROMA.. :) hehe puss hej !

Detta är haleluja ställe



Keddan på mig och mina drömmar :) Just nu skiter jag fullständigt i var jag åker BARA JAG FÅR SOMMAR !

Jag tyckte sommarbild på muki i mina solbrillor va passande för jag ska till honom nu och laga lite mat och umgås..
Brother from another mother loveu ♥Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0