just det

Denna bloggen finns också :D hahaha jag har haft ganska fullt upp med att cruiza rundor i Mirelas stenfula bil(vi har likadan) och med att vara ute och skratta. Igår va jag i stan med Deki ( TACK SÅ JÄTTEMKT FÖR DU KOM UT MED MIG TROTS ATT DU VA DÖDSTRÖTT MEN KOM UT FÖR MIN SKULL(A), LOVE U ! ) Mateo Muki och Momo.


OMG MÅSTE BERÄTTA OM NÄR VI SATT PÅ VIVA.. hahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahah
kolla alla sånna civileserade människor satt där drack typ 40-50 kronors drinkar kommer vi 5 där ba JAAA vad fan ska vi dricka? Mateo ba jag ska köpa det billigaste som finns..

HAN KMR TILLBAKA MED 4 PÅSAR NÖTTER OCH EN TALLRIK.. HAHAHAHAHAHAHAHA sitter vi 5 blattar runt EN tallrik jordnötter, OMG HAHAHAHAHAHAHAH

Men nej sen beställde vi klart, men dem 10 sekunderna där vi bara hade nötter på bordet var dödligt.

Sen har vi då MIN klänning som jag skulle ha när jag fyller 18


Ja jag vet den e fin. Och ni får ursäkta att jag fottar som en fjortis men ville visa en kompis hur den såg ut :D och nej det blev endå inte den, jag lämnade tillbaka den, den va för somrig -.-Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: anzoe

mjau mjau mjau mjau mjau mjau mjau mjau mjau mjau mjau mjau mjau mjau mjau mjau mjau mjau mjau mjau mjau mjau mjau mjau mjau mjau mjau mjau mjau mjau mjau mjau mjau mjau mjau mjau mjau mjau mjau mjau

2010-03-08 @ 18:38:51
Postat av: mahmud abdull

så sexi rumphaaaaa hade gjort dumma saker till den brooor

2010-12-12 @ 00:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0