Mars 31, 2010

SAKNAD



Att umgås dem med gamla kompisarna är det bästa som finns! Ema sabina muki irman abbas ♥
När jag kom dit skrattade jag direkt åt abbas skämt -.- vi hade inte ens hunnit gå upp
abbas bara: Hans grannar på nedervåningen är rasister, dem typ heilar åt mig när jag kmr. JAG DOG PÅ DIRREN

en annan sak jag dog av direkt när jag satte mig vid datan:




HAHAHAHAAH legend :D

Och alla säger till mig typ: Jag skrattar aldrig framför datan, för att va ärlig, jag DÖR av skratt flera gånger. Och inte typ så: heheh. Utan DÖR av roliga saker. Min bror brukar gå förbi rummet och säga typ: Psykopat. HAhHAHA men okej, jag skrattar bara åt typ 7 pers.. resten skriver man HAHAHAHAHAHAHA till, men i verkligheten sitter man denna -.- Och påstå inget annat!, man bara sliter ut H & A knapparna i onödan om man inte skrattar.



Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0