Nattinlägg -.-

Ja jag har stentråkigt, och ett inlägg mitt i allt hade inte skadat
Har faktiskt inget vettigt att säga heller för den delen.
Satt precis med brorshan i köket medan han åt mina muffins, och jag menar allvar han ville gömma dem från mig -.- han ba GAV DU UT DEM TILL IRMAN MUKI & DEM? DEM E MINA ! jag dog av flabb :) sen kom jag tänkande på en ful grej som typ skitmånga gör:

Jag: Det är en fluga
Person: Nej det är en myra?
Jag: Neeeej det e det fan inte..?
Person: JAG SVÄR PÅ MIN MAMMAS LIV DET ÄR EN MYRA, JAG SVÄR PÅ HELA MIN SLÄKT OCH ALLA MINA DÖDAS GRAVAR !!!!!!!! DET ÄR EN MYRA!!!!! JAG LOVAR PÅ MIN LILLASYSTER OCH HELA MITT LIV!

man ba heheh andas? vafan nu har man börjat svära på allt för småsaker HAHAHAHA det e sant detta har hänt flera gånger, okej detta var lite kedd :P men typ

ska blunda nu :) godnatt

la ni förresten märke till det ultimat mobbade krypet, jag va ba tvungen och jag slår vad om att minst 50 % försökte få bort den:P


Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: WTF

JAG OCH MIN MAMMA SITTER OCH SKRIKER OM ATT DET ÄR ETT KRYP I SKÄRMEN OCH FÖRSÖKER DÖDA DEN, sen när jag tar ner sidan ser jag att den inte är rikti -.- /martina

2010-04-01 @ 12:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0