Plugghäst :)

Jaaaa det har varit en LAM dag och jag har inte uppdaterat bloggen, så nu vill jag berätta för er. MINA KOMPISAR ÄR PLUGGISAR ! AAHAHAHAHA Vi hade prov idag, kemiprov och detta var hur derya såg ut när vi pluggade

Egentligen fattar hon ingenting, vilket man ser på denna bild där hon är oförberedd, MEN så kommer denna

här vill hon leka pluggis, och tvingade mig "få med" KEMI BBBBBBBB-boken. INTE A utan B ! bara kolla bordet. STÄMPLAD PLUGGIS :)
Donika opluggis, felle ger livet

Sen hade vi mattelektion.. SISTA LEKTIONEN. Vet ni vad derya gör då? -.- löser en uppgift från provet ba SÅÅÅÅ VAR DET !!!!!!!!!!!!!!!! om inte jag dog


Jag med min töntiga termos med sugrör med kaffe i -.- HAAHA


BTW. Jag blir ALLTID riktigt glad av alla anonyma kommentarer, sånna gulliga :D kan ni inte bara skriva era namn ffs -.-?????

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: derya

HAHAHAHHAHA! älska Nv <3<3<3<3<3 erkänn bara att allt på bordet var ditt skit :D

2010-03-02 @ 18:54:31
Postat av: fellebelle

hahahahha alltså snacka inte! enda bilden du hittade mig skrivandes på så anvönder du den :@

2010-03-02 @ 22:09:19
Postat av: hemliga stalkern som dyrkar Arne 5ggr om dagen

eller hur felle, you go girl! hon snackar om oss men glömmer den största nörden av de alla, Arnela herself.

2010-03-02 @ 22:41:06
Postat av: Arnela

jag har inte glömt mig själv? Jag sitter ju där med en ful termos och en bok i knäet HAHAHAHAHAHAAHAH JAG DOG DOG DOG DOG DOG AV NAMNET "HEMLIGA STALKERN SOM DYRKAR ARNELA 5 GGR OM DAGEN" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH och nej felicia, alla bilder jag har på dig skriver du eller pluggar du på :S jag ville sätta ut en normal, men det fanns inte

2010-03-03 @ 09:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0