Shit, jag har blivit snäll :O

Ja när jag har lov så tränar & pluggar jag -.- för jag går nv.... NOT. Just nu är jag sjuk och har NO lust till sånt skit. Jag vaknade och tänkte att jag ska göra ngt som är snällt mot min familj :D haha

Så för min brors skull gjorde jag Kladdkaksmuffins, och mat till min mamma & pappa. Duktikt va? Jag gjorde tacospaj, och jag tror dem fick epilepsi av hur gott det var. Pappas kommentar till pajen: Kan ni inte ha lov oftare :) Omers kommentar till muffinsen med grädde: Jag DOG NYSS. -.- HAHAHHAHA Aeh jag älskar min bror mest :) ♥



Sen ska jag ta med några till Muki ikväll:) Har saknat min brother from another mother ♥
Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: Bev

Awww, så söta dom verkar vara i din familj!

2010-03-30 @ 19:47:11
URL: http://beverlys.blogg.se/
Postat av: Omer

Du skulle ba våga ge bort en till kladdkakmuffin -.- hahaha

2010-03-31 @ 23:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0