Tack ♥♥

Man brukar säga att man finner lycka i livet när man hittar ett välbetalt jobb, man köper sig en fin lägenhet, att man skrattar och ler, när man köper en fil bil & åker på semester, tjejer finner lycka i att shoppa och få manikyr, spa och massage. Att vinna på lotto och få en massa pengar är lycka, för då kan man köpa sig precis allt man vill ha.

Jag ser ingen lycka i det hela? Lycka har jag funnit i livet redan och det är inget av det ovanstående som fått mig till att bli lycklig. Lycka för mig handlar om VEM man skrattar och ler med, VEM man åker bilen med, VILKA man åker på semester med. Att shoppa, få manikyr, spa och massage - hur kul är det om man gör det ensam? Pengar köper inte lycka, jag hade heller aldrig jobbat med ett jobb jag inte tycker om - för att det är bra betalt. Life is a gift och man ska göra PRECIS det man vill och göra det som gör en själv lycklig. Jag hade hellre haft ett ruttet hem men bo med dem jag älskar än att bo ensam i ett fint hus med pool trädgård sol osv.




Just nu känner jag att jag är så lycklig, jag vet inte hur jag ska tacka dem som gör min dag. Jag kan inte ens med ord förklara hur mycket dem här personerna betyder för mig. Dem som får mig till att skratta och le, och bekymerna i livet känns så minimala att jag glömmer att jag har några som hälst bekymmer. Jag är så lycklig att leendet från öra till öra inte med tvång kan tas bort. Jag vill bara spricka av lycka, för jag verkligen... VERKLIGEN älskar er ! ni vet precis vilka ni är som får min dag att skina, och gör så att varje ny dag blir bättre än den gårdagen.Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: db

awww baby, älskar dig med, sjukt mkt

2010-03-28 @ 18:41:26
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0