vilket härligt lov :)

Allt känns så jävla härligt med lov fyfan. Jag tror jag gick igenom hela stan idag och lämnade CV till typ 15 ställen, behöver ett nytt jobb för att jag har damp på mitt förra jobb :)

Först måste jag klaga, TRE KRONOR betalar man för ETT FUCKING PAPPER att skriva ut i biblioteket -.- FÖRSTÅR INTE DEM att typ halva hbg är flyktingar där föräldrarna typ jobbar i en fabrik, kebabställe eller kör lastbil -.- VEM FAN betalar 60 kr för 20 papper helt seriöst? Har dem fått en spik i hjärnan eller ngt ffs.


bild på min man

Nu ska jag laga mat eller ngt :) Softa dricka te & hitta på ngt ikväll.. vad I dont know känner mig sjuk så jag skippar träning idag -.- tränade endå imorse PUS HAJDazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0