Att vara flykting är en tid att minnas ♥

Ja jag har ju inte uppdaterat på ett LÅNGT tag.. och ja jag har gjort för mkt jaghar heller inte fottat. Har dock en video när jag blir misshandlad men den e för brutal så den lägger jag inte upp... ♥

Har hittat lite bilder från när jag var en liten unge.. den som säger att det liknar mig får en FET box rätt i nyllet..
Vilket barn jag var. Jag kollade igenom mina bilder, alltså jag var cp på varje jag menar allvar. Helt sjuk unge. Typ hade trosor på huvudet, åkte bil, gjorde VÄRLDENS fulaste miner, närbilder, badade i 1 cm djup pool och sånt.



Denna bilden e inte så speciell, jag tror att VARENDA flykting har en sånhär.. Det märkliga är, varför satt vi alltid på golvet? eller på "nyköpta" (på loppis) mattorna? På MC åt vi typ en gång i veckan, då mina föräldrar sparade socialbidraget och snålade på allt annat för att vi ska kunna åka dit ♥


HAHAHAHAH Irma & Denis smajic, och jag... ja jag liknar en kille -.- (i röda hängslen)

Vad är unikt med denna bild? Jo det är jag och min syster på bild för det första... och sen hennes "pose" DEN är unik för fan. eller ja kanske tvärt om... hon gör den på VARENDA bild jag har med henne när jag var liten.. ca 5000 bilder, samma leende... jag härmar henne... kommer jag där med vinröda strumpor orange tröja och rosa byxor... flykting? japp



Bror och jag.. om jag endå hade dem ögonen.. hatar dig ♥ måste påpeka att min bror var världens sötaste unge, ni vet när man tkr ngt är så gulligt att man får damp typ ryck och sånt ..:P det får jag när jag ser fotton på Omer. Typ river isönder fotton och sånt och säger AW


Vadå min tröja är för stor? Vadå min brors jeansjacka är för stor?
Jag frågade min mamma ba: HAHAH vi köpte våra kläder på loppis eller hur?
Mamma: HAHAHAHAH neej, vi fick dem gratis :)
Jag: :|  ... no further questions


Denna bilden: Jag kunde inte andas... "euro krem" på vitaste mackan "långfranskan" (billigaste brödet). Världens fulaste bordsunderlag, träbord för den delen, som alla flyktingar hade. Och 80 % av alla småtjejer klippte föräldrarna deras hår till pojkfrillor.. det e sant... rent exempel är irma på föregående bild -.-

Men okej att jag tkr det e gott, men vafan.. det kmr inte försvinna? brödet alltså... stakfurallah



Faktiskt hade jag en fin kjol, dock skorna är wtf? Mina brillor, jag trodde nog jag var gud när jag hade på mig dem.. och min bror.. omfg så söt



Okej denna... MÅSTE jag kommentera..
1. Typiskt kroatien... blatten som inte upplevt detta är haram.
2. Han har stavat fel, det heter rent for a photo inte rent a for photo men okej
3. ÅSNAN förstör bilden, den är onödig HAHAHAHAHAH
4.... ja jag kan nog kommentera mkt mer men ni fattar principen...


gullig, men whats up with the mc-donalds-ögonbryn?

HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHHAHHAHAHA SKIT I DET MODELLEN !

Sen har vi sista bilden, min älsklingsbild. Mirela & jag. Älskar dig 4 EVER :D ! (kolla min toffs, mirela liknar sån liten prinsessa guldigt hår o sånt -.- )

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: Irma

HAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHA. flyktingar. finns inget som beskriver bättre. gotta love it förutom gustav vasa /kill frisyrerna ja -.- I DONT GET IT?! WHY?! :/

2010-05-22 @ 17:21:32
Postat av: db

haahah awww mashalla ! äkta flyktingar ! måste också lägga in bilder från mig när jag var flykting

2010-05-22 @ 17:54:01
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: sabina

HAHAHAHHAHA jag doooog spec vid den med eurokrem jag har en exakt likadan fast jag äter cornflakes, helt ensam vid bordet oxå HAHAHHA

2010-05-22 @ 18:17:35
URL: http://keepingitreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0