ÄNTLIGEN HEMMA :) !

Kom hem PRECIS, och ja jag kan vel konstatera att min instruktör tycker jag e duktig.
När jag skulle förklara hur duktig hon tyckte jag va jag ba:
Hon tyckte jag var en gudinna, hon sa hon skulle dyrka mig 5 ggr om dagen. Jag ba andas? Hon ba: Okej allt som du säger min gudinna ♥ får jag massera dina fötter? jag ba: Okej? Så gjorde hon det.. sen bar hon mig hem på sin rygg på fyra ben.. Så duktig var jag !



Sen på bosniskan, jag tror itne jag hade överlevt lektionerna utan Mateo, fyfan vad avdankade lektioner.
Mateo:
Fyfan du skulle sett vilket hår jag såg idag, på honom/henne. Jag vet inte om det är en kille eller tjej det platta fanskapet. Jag ser "den" varje dag, den platta kroppet och det FETASTE affrot.
Jag dog på dirren åt att han sa "den"

BTW MOBBADE SEMSIJA HONOM fatta vilka sågningar hon gav idag?
Mateo ba: JAG KAN INTE DETTA!
Jag ba: LÄGG DIG MATEO -.-
Semsija: JAáaaa...

jag o mateo ba wtf? Ja? HAHAHAHAHA

Sen jag ba: SKA VI HA GEOGRAFI IGEN??????? VI HAR HAFT DET 1000 GÅNGER !
Hon: Jaaa, då får detta bli den 1001 gången :)
Kände mig brutalt sågad -.-

Hittade lite saker som jag tyckte var kul om vänskap :) hahah :
                                                                                                                                                                           Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0