Dagen blev bra trots allt (bara för att Deki tjatade som en kanin)

Ja för det första ska jag berätta att jag fick SINA BAGERI till att skratta i "fula miner leken" okej..? NI FATTAR INTE vad det innebär.. JAG hade druckit kaffe, och då skrattar jag åt "hej", och Sina skrattar ALDRIG har inte sett honom skratta sen vi började gymnasiet (2 år sen). Genom att säga "Sahands hår på Mount Everest" så skrattade han, och sa att jag var "en vild jävel" för jag hittade på en massa sjuka saker :P

Sen drog vi till stan, i fucking ösregn okej? Anledning: Deki ville ha kladdkaka -.-
Så man är en underbar kompis och ställer upp. När deki tog fram sitt paraply dog jag.. jag dog okej? För bredvid henne stod Felle, och liknade hennes dotter med sitt paraply.. Till och med dem som inte ville bli täckta av paraply blev det, för dekis paraply tog halva helsingborgs himmel typ.


... vi satte oss på Ebbas fik, jag köpte "te med PÅTÅR" okej? Sen ska jag fylla på den:
Hon i kassan:
Ska du ha påfyllning?
Jag: ja?
Hon Okej... (samtidigt tar jag en ny tepåse)
Hon: Du får ba påfyllning med vatten, du får inte ta en ny påse...
Jag: Va? Vadå ingen påse? 
Hon: Ja du får vattenpåfyllning, ska du ha en ny tepåse måste du betala för den...
(jag tänkte inom mig: ska jag boxa dig i huvet? det kostar fan 50 öre att köpa)
Jag: VADFAN ska jag göra med varmt vatten?(tänkte inom mig, VILL SPILLA DET I DITT ANSIKTE)
Hon ler nervöst... för jag hade en riktigt kaxig ton HAHAHA
Jag: okej fyll på med vatten-.-
sen använde jag samma påse, ville inte betala för en ny BARA för att dem e så fucking snåla. Fick anfall, wtf?


Nu ska jag ta på mig mitt skööööna ställ och kolla biggest looser (för att Felle tvingar mig)
Förra gången vi kollade smsade hon: OMG detta är så jävla intressant, DEM GICK UPP I VIKT ! älskar detta programmet. Alltså jag skrattade så mkt, för hon är helt entusiastisk om det. Hon tvingar typ alla som är med henne vid den tiden att kolla på det med henne, HON FÅR INTE MISSA DET.. kedd :D

pusshej svin ♥

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: dekilicious

hahahah omg jag dör! du paraplyet var väll inte så stort? HAHAHAH näj fan, helt ärligt ser jag ut som en jätte jämfört med henne:D



Felicia ♥ biggest looser

(även arnela♥biggest looser fastän hon inte erkänner)

2010-05-12 @ 19:43:00
Postat av: nela

deki SÄLLAN hahahahahahahahaahhahhhahahahahahahaha palla heta"vill du ha en påtår" HAHAHHAHAHAHA

2010-05-12 @ 21:07:58
URL: http://neelo.blogg.se/
Postat av: dekilicious again

HAHAHAHAHAHAHAHA det är roligast att skriva där för ingen ser det hahahahahah :D kissar du på daj nu? :O

2010-05-12 @ 21:13:35
Postat av: nela

ja jag vill ha en påtår, och jo alla kan se dina FULA kommentarer wannabe dekilicious, ochja jag kissar på mig nu.. det sprutar iaf inte saker från mitt ******** i alla fall

2010-05-12 @ 21:16:28
URL: http://neelo.blogg.se/
Postat av: deeeeeeeeeeeeeeeeeekish

hahahahah menade det jag skriver på e-post, det kan ingen se ;) hahahahah nasty girl

2010-05-12 @ 21:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0