"Dagens Outfit"

En kille frågade mig idag om jag NÅGONSIN, sedan jag började blogga skrivit dagens outfit..
NEJ det har jag INTE, tycker det e töntigt & lamt.. Vafan ska man säga vad man har på sig under dagen för? Man ser vel det på bilderna, sen säger man också VAR man köpt dem.. okej om man gör reklam, men annars? wtf? vill man att folk ska klä sig som en själv eller vad e poängen?

Och sånt "bloggspråk" som Hiss&Diss, Hej bloggen (snackar med bloggen som att det vore en människa), kommenterar alla för att få fler besökare & sånt, inte är sig själva utan snackar bull.. jag hatar sånt seriöst.

Jag tänkte visa hur roligt det är med "dagens outfit" Detta är MIN dagens outfit :)



Rosa hoody... www.myrorna.se
Blatte trenerka (träningsbyxor) .... från bosnisk piaca (marknad) för 5 kr
tofflor... hittade i en kontainer där man slänger kläder man inte vill ha
anka... upphittad välbehållen på gatan
löshår... www.visomintenöjerossmedvårtegethårutanmåsteköpalöshår.com
täcke.. ikea för 20 kr (rabatt 300 %)
löshud... www.loreal.com
lösögonfransar.... drog av hår från en hund
lösvägg... snodd
löselement.... från romartiden, köpte den av Herkules
löskuddar.... UFF(röda korset)
Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: dirre

okej du krossade mina organ nu, detta inlägg fick inte ens mig att le lite -.-



smsa inte mig och säg att jag måste kolla din blogg om det är så här "roligt"

2010-05-12 @ 22:59:22
Postat av: Anonym

håret: "www.visomtrorosshafinthårochbloggaromdetvarjemånadmensågfelispegeln.se"

2010-05-13 @ 16:58:35
Postat av: bev

JAG VISSTE ATT DITT HÅR VAR FALSKT!

2010-05-15 @ 20:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0