Du förtjänar egentligen inte detta

Alltså att få ett eget inlägg på min blogg, men måste bara skriva av mig lite.

DU är falsk
utnyttjare
utnyttjad också för den delen
stinker svin
äcklig
"transetit"
tror att du e snyggare än vad du är
du tror du e världens cetrum
människor pissar snett på dig
och en av mina "killkompisar" förklarade ditt useende som
"Kao da je neko kurcem u glavu udario"
DÅ dog jag, japp jag dog. Tänker inte översätta det ens, för brutalt.

Gett the fuck out of my life, ditt falska fan

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: Mirelaaaaaaa

OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG:) de legendariskaste inlägget av dem alla....... såååå fett de vaaa..... hon allt än en människa.... de stinkande rövhålet..... banka in hennes huvud.......:)

2010-05-17 @ 17:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0