Ett år Derya Kilinc...

Så länge har vi kännt varann gumman, och varenda fucking sekund med dig, har fått mig till att inse att vi verkligen inte är så olika trots allt din jävla turkjävel. Jag ångrar att vi inte direkt i ettan lärde känna varann bättre, för din vänskap vill man inte gå miste om!

Ni tänker säkert "Ett års vänskap är ingenting", och jag håller med er. Det är det som gör detta så bra! Att jag redan efter ett år känner "detta är en riktigt bra vän" gör att jag tänker; undra hur mkt starkare vår vänskap kan bli om några år?

Det som är det konstiga är att jag är en riktigt envis bråkstake :P men enda sedan vi lärde känna varann har vi inte bråkat EN ENDA GÅNG! fattar ni rekordet? Och vi ska se till att det förblir så, vi ska se till att vi känner varann även efter studenten, och det ska inte vara något "vi bara säger"



Jag kan se det framför mig, du fyller 18, jag finns där för dig. Vi festar sönder, jag festar med dig. Vi går ut och shoppar, jag snor alla grejer du köper (A) HAHAH. Vi går ut och fikar, och har våra "girlgossipstunder". Vi badar solar & du käkar glass HAHAAHAHAHHA, jag sitter bredvid:P. Jag hälsar på dig i turkiet, och du ska (precis som du sa att du ville) visa mig runt och va med mig där :) likadant ska du komma till mig någon sommar ! Med dig vill jag göra alla dem saker vänner gör ! för jag har alltid kul med dig och du får mig till att känna mig trygg med dig, du finns där för mig.
Älskar dig Derya ♥Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: Derya

OMGGGGGGG så fucking söt gumman älskar dig grovt! vår vänskap är dödlig okej, vi kommer snart bli lebbar om det fortsätter så här hahah! har alltid, alltid kul ihop med dig och en vacker dag blir det en turkietresa ;)



♥BIG LOVE TO MY TWINIEE GIRL ARNELA!!!!! ♥

2010-05-03 @ 18:06:00
Postat av: arnela aka deryas TWINIE HAHA :D

HIHIHIHIHIH AWWWWWWWWWWWWWW BABE <3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3 INSHALLAH SKA VI ÅKA TILL TURKIET :D och vår vänskap ska vara LONGLASTING, då måste du tyvärr lära mig turkiska :D HAH

2010-05-03 @ 22:03:49
Postat av: Derish

Uuee du är för smutsig för det vackra språket! Och jag är allvarlig nu -.-

2010-05-04 @ 08:07:46
Postat av: arnela

nu dog jag.... HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAAHAHAHHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA

2010-05-04 @ 09:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0