Fight med Diesel

Jag är tvungen att berätta om hur det var att sova hos Martina.. med Diesel... :(

Diesel är martinas hund,, ser ut såhär...
 sexig värre..

Okej för att komma till saken.. Vi somnade 4 okej.. så kommer denna sakathunden, som då är ganska rastlös... sniffar på mig när jag somnat och lägger sig i sängen med mig vid mina fötter jag tänker: AWE :)

Sen han går upp.. ÖPPNAR DÖRRAR OKEJ? (ja han kan göra det) springer rundor i hemmet, så hör man hans naglar på golvet.. jag började få panik.. sen han sniffar mig i ansiktet, OCH HAN HAR DRÄGGEL ÖVER HELA ANSIKTET.. sen han "skakar av sig" som hundar gör och drägglet flyger år 30 olika håll...

Sen lägger han sig igen, jag ba VICTORY ! Men neeeeeeeeeeeeeeej, någon kommer i hallen runt 7 på morgonen.. han skäller ! SOM FAN... ca 5 gånger på en halvtimme... jag ba omfg i'm gonna fucking shoot the freaking dog man !

SEN LUGNAR HAN SIG ! LÄGGER SIG :D men nej förgäves... han blir hungrig...
och JA martina är tvungen att köpa HÅRT godis till honom så det han äter hörs fan till Drottninghög när han biter i det.. Han väckte DEM DÖDA dem knackade på och sånt jag ba -.- nej det e ba Diesel dem ba okej? jag försöker vila i frid?

När jag vaknade... GISSA VAD HAN GJORDE DÅ????????????????????? JO HAN FUCKING SOMNADE ! eller nej, det rätta ordet... DÄCKADE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag var så fucking sur..men kunde FAN INTE MOTSTÅ att skratta när jag såg honom sova såhär...


BARA KOLLA HUVUDET alltså nej jag grät -.- och ja jag var tvungen att ta bort lite... HAHA vafan det kanske finns barn därute :P

Och vet ni hur sängen såg ut? som att han hade trillat i bajs sen rullat i lakanet.. men det var hans "godishundben" som smulade sig och blev så -.- fyfan alltså fyfan...

Älskar dej endå diesel ♥

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: Beverly

HAHAHHA; sov han så? xd hahahha

2010-05-03 @ 13:51:57
URL: http://beverlys.blogg.se/
Postat av: arnela

AFAN ATT HAN GJORDE, AHHAHAHHAAHHA vf tror du jag dog av skratt?

2010-05-03 @ 16:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0