grattis till min syrra och min blivande zet :) haha

Idag är det faktiskt en stor dag. Mirela och Enes ettårsdag. Grattis till er båda. Ni är underbara !
Det e faktiskt så att dem firade det hemma hos mig genom att Enes kollade bilar & jag och mirela skrattade åt videor & åt maslenica kl halv 2 på natten HAHAHA



Kommer ihåg denna dagen som igår :) det var några månader sen, på skara sommarland.
Mirela: Daj mi malo sockervadd..(ge mig lite sockervadd)
Enes: Kupi sebi (köp egen)
Sen skratta dem för han tog bort den från henne hela tiden

Sen tog hon en bit, KOLLA DERAS MINER HAHAHAHAHAAHA man kan inte påstå att enes blev glad HAHAHAHAHAH


men nej det "råkade" bli så hahah märkte det precis när jg kollade genom bilderna.

Loveu ♥
Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0