Hej Kedd Valborg

Okej nu är det som så att igår inte kan förklaras med ord.. inte ens "HELVETE!!!"
Här är lite bilder, som btw inte står i "tidsordning"

Här har vi martina(20 åringen) på scen med Dj;n

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA okej arnela? Mateo hyllade bicepsen direkt..-.-
Seeexigt ju

Sen fottades vi med Dj;n och hans .. kompis?  HAHAH kolla mina skills med att fotta -.- ba kedde
Ja här har vi Dj;n Jon. Endån G. Spelade FETASTE musiken, jag hade inte en enda låt att klaga på för helvete !
Partyyyy:) Måste dock kommentera killen på scenen som smsar??? WTF MAN HAHAHAH
Partyboys :)
HAHAHA martina tror jag stryper mig på denna bilden och ignorera Fingret, typiskt bosnier?
det andra rummet:)
Aeh palla min blick ?
Jag martina och min homie
Posen ;) + ölen hahah
Craaaazypicture

Mateo & jaag

Sticker mitt huvud ut där från ingenstans hahahaha

Alla bilder kmr ut på facebook, dem som jag inte tog med här..
Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0