Hell ye

Jag hatar cp kommentarer, kan ni inte hålla era töntiga omogna tankar för er själva så slå in huvudet i en vägg för att få ut er frustration?
Kommentera gärna roliga kommentarer & så, ni får säga vad ni vill, men ni behöver inte leka fega och vara "anonyma" vafan -.-

IALLAFALL.. vaknade idag och kände att jag bara ville softa, Sabina kallade hem mig & vi hade en riktig guuurlsdinner. Alltså jag svär på allt, ni fattar inte hennes mat. Jag lovar den är godare än på restaurang, jag ville vräka i mig allting typ -.- allt från kyklingen till räkorna.

Sabina fixar till kyklingen

Ema fixar potatischips. Och neej, det finns inte en rätt utan vegeta typ... i bosniernas matlagning :)

Vet ni vad kvinnan gjorde?
Hon tappade olja på plattan, så började den brinna -.-
och neej det e inte det som e roligt. Utan hon BLÅSTE på det... så det brann ännu mer.
Jag typ satt på datan hon ba : ARNELA JAG HÅLLER PÅ ATT DÖ ! HJÄLP
jag ba satt & softa typ tänkte hon tappade säkert något (för det är typiskt ema att överdriva)

Idag diskuterade vi priser på Fik & sånt.
Arnela: Det är dyrt i hbg, för det är HELSINGBORG.. hade det varit i klippan hade kaffe kostat typ...
Ema: FEM KRONOR...
Jag: -.- ?
Ema: :)
Jag: Palla överdriva?
Ema: Ja, vi har inte träffats på länge :P är tvungen att ta i lite

Efter Middagen kollade vi Sex&The City.. omg, äkta soft innan jobb :)
Blev Lite jobb idag ;) inte roligt då :( inga roliga kommentarer, förrutom att en fullis frågade om jag ville ha en kram... jag ba hehehehehhehehe MÅSTE JOBBA.

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0