Hemma hos Martinkaaaa ♥♥♥♥♥

Precis när jag tränade klart och grejer stack jag till MAXI -.- i fucking DUGGREGN ! fattar ni helvetet för mitt hår?
:( jaghade plattat det så kom jag till martina: HEJSAN MITT HÅR ÄR LIKA LOCKIGT SOM PÅ 80 FUCKING TALET!
haha och ja jag e kryddaren men det var typ så.

Sen Hennes lillebror Matteus tror jag det stavas :P han va värsta homie med mig vi fottades och sånt.

Sen skulle hennes andra bror posa.. OMFG så mkt jag skrattade.. dettavar hans pose på typ 50 % av bilderna..
Gruppbild HAHAHAHAH


Det var vad jag gjorde medan martina fixade sig HAHAHAHA

Omg måste också kommentera martinas och Emanuel konversation (han i röd)

Martina: Tycker du om ditt hår Emish?
Emanuel: jaa...
Martina: Gör du det? Sluta äckla mig Emanuel...
Emanuel: vaa, var ?
Martina: Var du äcklar mig? Ditt hår äcklar mig emanuel...

ALLTSÅ SÅ MKT JAG SKRATTADE. Hon hade sån "snäll röst" och han va sån förvirrad ba :S och typ va helt besviken alltså ni fattar inte så söt.

sennnnnnn..... buss & we're out

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0