Hos martina ♥



jaa.. jag & martina fortsatte fira hennes födelsedag nästa dag, med fler folk ♥♥♥♥

Först hade vi middag. Mirela, Jag, Derya, Elin, Martina, Karolina, Katarina & Carol. Vi hade ÄKTAA girltalk okej? Jag och Derya passade knappt in i det samtalsämnet,, HAHA Keeedd..



När vi väl hade ätit sönder oss och öppnat presenter & grejer så kom resten, Vi satt och väntade på Muki att han skulle mecka pipan... för annars var JAG tvungen att göra det.. och tro mig, pipan smakade äckligt brännt när jag gör det -.- MEN det visade sig att det var fel på pipan ;) så jag mecka den GOOD, :)



palla va helt inne i det? -.-


Elin tvingade mig leka cool med hunden -.-

sen blev vi bästa vänner ♥

Under denna tid spelade dem Wii... HAHA det var elins idé vem fan sätter på Wii kl 2 på natten seriöst?


OMG SEN BLEV DET EN DUELL "FÖR ALL DEL"
ni kan ba gissa vem som vann ;) vi körde 3 rundor för att göra upp..
Bilderna på HUR vi spelade e fucking förbjudna -.- GAV LIVET med andra ord HAHAHAAHHAHAHA träningsverk nu faktiskt

Såhär kollade dem in spelet



UNDERBAR KVÄLL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Och ännu en gång grattis Martina :)

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0