jag dör exakt nu !

Jag har alltid alltid älskar djur, men det e helvete med att jag bor i en lägenhet som fucking liknar ett slott -.-
När mina kompisar e över får dem typ inte lägga glas på bord där det inte finns underlag :P och inte fjärrkontrollen heller, så dem brukar alltid hålla på med mig, speciellt Deki & Mateo -.-

Typ en gång skulle jag logga från msn mateo ba "Ha det bra ta det lugnt, och LÄGG FAN INTE FJÄRRKONTROLLEN PÅ BORDET!" jag ba -.- palla kedda? men det e så typ :P min mamma dampar så att ja... hon säger att damm också skrapar bordet HAHAHAHAHAHAHAHAHAH (alltså det e sant) så att ha en hund hade varit typ en chock för livet, dem hade upplevt en hjärtinfarkt.

Någon i HBG säljer denna papillon valpen :( JAG VILL HA DEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! den kostar 4900, någon som vill köpa den till mig?:P HAHAHAH


Jag dog av den bilden :( såg en i stan häromdagen fast brun likadan med MILITÄRFÄRGAD JACKA.. dog på dirren typ... ska flytta hemifrån för dens skull :P hahaha och sätta 10 fjärrkontrollar på bordet.. köpa 50 extra och ba rada upp dem på bordet HAHAHAH :D

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0