Jag har FAKTISKT en störd familj♥

I skolan undrar folk varför jag e så sjuk i huvudet som jag är, och idag hittade jag lösningen... det ligger i fucking släkten.

I köket har vi sån ful brutal "tavla" där vi skriver vad vi behöver i hemmet. Jag & Omer bombar den alltid men handlar aldrig själva,
 pappa jobbar på dagen när vi kommer från skolan och kmr hem 12 på natten. Detta var det första jag såg imorse.
Jag kunde inte kolla på tavlan utan att DÖ AV FUCKING SKRATT.



Översatt betyder det: VARFÖR GÅR INGEN SJÄLV OCH KÖPER!!!! JAG BEHÖVER VILA PÅ MORGONEN NÄR JAG JOBBAR TILL 24.00.. jag DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOG AV SMAJLISEN!!!!!!!!!!!!...

Det där uppe svarade omer innan han skulle till skolan " Jag kan göra det" och jag skrev längst ner till höger
"Andas jag går efter skolan"
När jag kom hem hade han skrivit detta:



HAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAAHA
HAHHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA
HAHAHHAHAAHHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAAHAHAHHAHAHAHAHAH
AAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAAHAHA
HHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAH

Jag dog okej? DOG DOG DOG DOG ... alltså han lekte sur men skrev "HE HE HE" för att jag skrev Andas.. KOLLA BLINKISEN OMFG... vilken pappa alltså

Sen jag kom hem:
Omer: - Ey en kille i min klass säger att Bush lever på månen... eller vafan heter bögen
Arnela: - Obama? -.-
Omer: neeje?????? bill....
Arnela: Bill Gates?
Omer: JAAA, hansäger att han kan stänga ner alla windows och spränga världen
Arnela: Vem vet:)
Omer: Och att han kan släcka alla ljus i världen när han vill...
Arnela: vem vet :)
Omer: ALLTSÅ IBLAND HAR JAG LUST ATT KNIVHUGGA DIG... "Bill clinton kanske är en Pitbull, VEM VET" (fånig röst för att håna mig)
Där dog jag, jag andades inte på ca 20 sek..
Omer: Blogga om det -.-
Arnela: Okej..jag ska
så gjorde jag det ...

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: omer

jag sa bill gates!

2010-05-06 @ 21:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0