Mitt hår♥♥♥♥♥♥

Nu är det så att dem flesta tjejerna är beroende av sitt hår, jag är inte beroende, jag e BESATT.
Dock HATAR jag tjejer som har håret "långt" bara för att ha det långt? Wtf, det e typ slitet 2 dm så går dem rundor som fucking häxor: HEJHEJ JAG HAR LÅNGT HÅR, WANNA TOUCH? -.-

Sen jag var tvungen att klippa det för det var katastrof form på det. Jag tänkte också på det, dem som har  lockigt hår SKA FAN INTE HA RAKT KLIPPT.. det blir en fucking pyramid av huvudet... typ såhär....
jag tror jag dog jag skratt när jag såg bilden som riktigt var kopia av den jag hade i huvudet...brutal ...

Men okej utan den grova överdriften ser det typ ut såhär..
typ ingen volym längst upp, sen mer & mer hår -.-

Klipper man upp det ser det ut såhär..
JÄVLIGT HETT ska jag säga er..
Jag e nöjd med klippningen men ni vet hur man e med längden av håret direkt efter, typ gråter trots att hon ba klippte 3 cm -.- KEDD men e man tjej så e man.

peace out ey town dududududududududu

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0