Muffins

Är det bara jag som ser fram emot att faktiskt BAKA muffinsen? Jag äter typ upp hela smeten :$, resten skänker jag till "dem fattiga" (dem som inte har muffins). Och om SABINA (the master chef) säger dem e delicious, då e dem fan något extra.


okej när jag kollar på denna bilden ångrar jag att jag gjorde muffins av den ljuvliga chokladsmeten? HAHAH

Omer hade gett upp hoppet om att jag skulle göra muffins, det är då jag gör dem :D för då blir han extra glad :P Och just to get things clear, felicia du får inga imorron. Hon flyttade från mig på tyskan idag BARA för min adhd (koffeinkickar jag får av att dricka kaffe) & då blir jag lite jobbig :P flippar, ruffsar hennei håret & sånt. Men vafan vill man ha muffins får man leka psykolog now & then. Jag ska ta med till deki ♥ hihi fjäskare -.-


gott (Y)

en annan sak HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
jag tror jag dör hur mycket fritid jag har. Sina (en kille i min klass) förklarade idag hur han hade begått självmord om han nu hade varit tvungen att göra det. Och det är såhär:


såhär... man sätter ett vasst snöre runt halsen hoppar, halsen skärs av. Man har händerna fastklistrade på huvudet, sen när folk går förbi trodde dem att du slet av ditt huvud HAHAHAHAHAHAHAHAAH

vilken fantasi

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: Deki som är trött på arnelas fjäskande

Uee såg inte ens goda ut:s men ta med typ 10-15st imorgon så får jag avgöra om de är goda (vilket jag inte tror) .



Kan inte du testa sinas plan o se om den funkar ? Snälla snälla snälla (blinkar med ögonen) SNÄLLA för min skull?

2010-05-10 @ 19:02:23
Postat av: nelo

jag ska testa sinas plan? vf tror du jag ritade teckning & sånt? och ja jag tar med fast jag ska låta mateo avgöra om dem e goda, så slipper du riskera "äckliga muffins i din mun"

2010-05-10 @ 19:09:41
Postat av: sabina

ge mig, ge mig !!!!!!

2010-05-10 @ 21:54:20
URL: http://keepingitreal.blogg.se/
Postat av: D evil AKA Heidi

Awww namnam, de muffinsene så fine og gode ut : ) ^^

2010-05-11 @ 11:44:06
URL: http://mirrormirroronthewall.blogg.no
Postat av: Carolina [fotograf]

Haha, fin serie :P Skicka mig en muffins på posten.

2010-05-11 @ 11:54:41
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: ♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.

gott med muffins.

2010-05-11 @ 13:03:42
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Mia

Haha, måste säga att din blogg är kul :)

2010-05-11 @ 20:05:28
URL: http://tiamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0