Ödet.. GET TO WORK !

..allt kommer när man minst anar det. Det är då ödet är igång. Det är menat.

MEN VAFAN det har stått still i en väldigt lång tid för mig. Har lagt "kärleken" på hyllan ett tag nu, för det enda jag behöver nu är EN MAN... inte någon jävla mes som leker högfärdig och tror sig för mkt.. Ja visst jag kan vara lite FÖR petig men vafan man vill inte ha vem som helst.

Definition av "Man": En kille i min ålder, står upp för sig själv, skäms inte för vem han är. Charmig, vet hur fucking omoget det är att låta "tjejen springa efter"(för det är något jag ALDRIG kmr göra) & leka macho, & han kunna sätta gränser. En man ska redan veta vad en tjej vill ha, inte falla för grupptryck ( med det menar jag att dem inte ska leka coola framför sina vänner & ragga tjejer för att visa sig, utan ha EGEN vilja ). Han ska kunna prata på ett moget sätt men viktigast av allt; Kunna skoja som jag gör :) utan att överdriva -.-

EN SAK NI KILLAR FATTAT TOTALT FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL !!!
Det är roligt i början när en kille visar sig vara lite högfärdig, det får en tjej till att vela kämpa lite... MEN VAFAN att vara helt kall och leka ointresserad är typ helt fucking fel.. Tjejen tröttnar & tar en annan väg.. då kommer killen tillbaka & slickar ass, too little too late then ;)

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: alexandra

sv; tack så mycket! :)

2010-05-10 @ 18:09:03
URL: http://allopee.blogg.se/
Postat av: Thorhelena

Great site. Good info

2011-07-18 @ 07:42:54
URL: http://thorhelena.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0